Des'ree - Life + lyrics

Seguidores

miércoles, 14 de abril de 2010

כדי לבצע זאת, בשעות הקרובות , אנו מתחילים בהכנות כך שספינות האם, בינוניות וקטנות.Alpha spacechip April 11 2010

כדי לבצע זאת, בשעות הקרובות , אנו מתחילים בהכנות כך שספינות האם, בינוניות וקטנות, שביצעו משימות במקומות אחרים בגלקסיה, יכולות לדחות באופן זמני את הפעילויות שלהן ,ולהצטרף מייד אל כוחות האור שלנו ,שנמצאים כבר באזור זה של שביל החלב.

ברכות מאלפא ספינת החלל !

אנו שמחים מאוד להודיע את הדברים הבאים, שבהחלט יגרמו שמחה רבה לעובדי האור, במשימתכם הבלתי נלאית. במטרה מוצהרת להגביר את הביטחון ואמצעי ההגנה נגד כוחות האופל, הפדרציה הגלקטית של האור החליטה להעלות את מספרן של ספינות האם, וכלים בגדלים בינוניים וקטנים, שיתווספו לאלו שכבר היו בעמדותיהן הקבועות במסלול סביב הפלנטה ארץ ובמספר מקומות נוספים בחלל ,והיו בלתי פעילים עדיין. מספרם של כלי הרכב החללי, יעלה ב10% יותר ממה שכבר היו זמינים להגנה ולהעלאה של הרמה של כל ממלכות החי, והצמחים והאנושות ,שעל הפלנטה היפהפייה שלכם.

כדי לבצע זאת אנו מתחילים בשעות הקרובות בהכנות , כך שספינות האם, בינוניות וקטנות , שביצעו משימות במקומות אחרים מהגלקסיה, יכולים לדחות באופן זמני את הפעילויות שלהן,ולהצטרף מיד אל כוחות האור שלנו, שנמצאים כבר באזור זה של שביל החלב.

החלטה זו שנעשתה על ידי מועצת הקונפדרציה האינטרגלקטיות, והועברה לפדרציית האור הגלקטית, בכדי שתוכל להיות אפקטיבית במשימותיה בגלקסיית שביל החלב במיוחד.

כך שאתם יכולים לקבל חדשות אלו בשמחה גדולה ובסיפוק. משום שמשמעות הדברים היא התקרבותו הרבה של מועד המפגש הראשון בינינו, שתוצאותיו יהיו הגברה גדולה ללא ספק, של התהליך של העלייה בתדר, של כל האנושות על פלנטת ארץ, ושל כל הממלכות הקרובות: הדוות, האלמנטליים, בעלי החיים, הצמחייה והמינרלים. זה נושא שראוי לחגוג בעבורו. שכל הנשמות סוף כל סוף יחזו בהתעלותם לרמות הגבוהות{כעובדה מוחשית} אפילו מוקדם יותר ממה שהיה צפוי.

אנו גם רוצים להודיע לכם, שכל המאמצים של אלו שעובדים לקראת העלאת הרמה והתעוררותם של האחים והאחיות שלכם, שאנו גאים להחשיבם כבעלי בריתנו, היו אחראיים בהרבה מאוד להחלטה של מועצת האבות the ELDERS COUNCIL.

ההתמדה והנאמנות שלכם הצליחה לשכנע את חבריה החכמים שהעזרה מבחוץ שקיבלתם, הייתה שווה, והנכם בהחלט ראויים,להגברתם של כוחות ההגנה הנוגעים לכך.

אז כל הכבוד, ברכותינו, כי הגברת כוחות האור שלנו, הינה כולה תוצאה של העבודה הקשה והמתמסרת של כולכם, עובדי אור יקרים, של שלום , אהבה וצדק. הצלחתם לשכנע את המוחות הכי יקרים, של היקום הזה, שהזמן להעלאת המציאות שלכם, יואץ קדימה, מה שיוציא לפועל מהר יותר את הסרת ההגמוניה והשליטה של האופל מעליכם.

למען התקדמות ללא עצירה, של האור נגד הכוחות המתנגדים שהולכים ודועכים,על פלנטת ארץ! למען נצחונינו שיושג בשילוב הכוחות שלכם ושלנו !

שלום אהבה, ואור.

מקור: המפקד סוהין מאלפא ספינת חלל.
מתקשר: קריס-וון.
מאנגלית:עדן
WebSite: www.navealfa.com/