Des'ree - Life + lyrics

Seguidores

viernes, 19 de marzo de 2010

ALFA spaceship HEBREW March 18. 2010 "COMPACION BY THE ANIMALS"

שאלוהים יברך אתכם בעלי החמלה האהבה והתם לאחיכם הקטנים, בעלי החיים, שאינם כאן כדי להיות המזון שלכם,אלא כדי להמשיך בעבודה שלהם בהתפתחות ,על הפלנטה הזו.

ברכות מאלפא ספינת חלל !

צפינו בפליאה, על הדאגה של רבים מתושבי האדמה, בקשר לאי הוודאות בנוגע למה שצפוי לקרות ב2012- כפי שניבאו בני המאיה .
בני המאיה הנם צאצאים ישירים של בני אטלאנטיס,ותמיד היו בעלי קשרים מיוחדים עם כמה תרבויות מהחלל, במיוחד עם הפליאדים, והברבורים. מהם התקבלה כמות גדולה של ידע אודות, חלוקת הזמן לחדשים וימים, מקורם של בני אדם על הפלנטה הזו, או המחזוריות המגוונת בנוגע לממלכות הטבע על האדמה,שמתרחשת במעגלים. וכמוכן הם קיבלו עזרה באמנות החזיית העתיד, והם השיגו דיוק גבוה בחיזוי כל האירועים שהתרחשו עד היום.

אחד מחיזויהם, ואולי הידוע ביותר והקשה ביותר לאנושות בזמנים אלו, בגלל חשיבותו של אירוע זה הוא, השינוי ברמה הפלנטארית , שכל החיים על פני גאייה יעברו,שיתרחש, לפי תחזיותיהם ב21 לדצמבר 2012. אירוע זה עורר חרדות ברבים, אפילו פאניקה, כי רבים מאמינים שזהו הזמן לסוף העולם, האפוקליפסה התנכ"ית של שליחו של ישוע, ג'והן היקר.

אחים יקרים של פלנטה ארץ, זה לא יהיה כך בכלל. שחררו את הפחדים הללו וההבנה הזו, כי אף איש ואישה לא ייעלמו מעל פני האדמה הזו, וגם לא האחים והאחיות הקטנים, הלא הם כל בעלי החיים, הצמחים, המינרלים, המים, או האוויר לנשימה. יוצרי הסרטים אוהבים לעשות סרטים אודות אסונות , או מה יתרחש לאחר האסונות, בו הם מראים לציבור איך יראה העולם לאחר שואה גרעינית, או כשאיתני הטבע פורצים דרך החופים ליבשות בעולם,או על ידי גשם מטאורים לוהטים, או בהתמוטטות האדמה בגלל התנגשות עם אסטרואיד נודד! שום דבר מזה לא יקרה! העולם לא יתפוגג ואף לא תושביו, מה שבאמת יתרחש זה שינוי בפרדיגמה, שינוי במוטציה שבני האדם ובעלי החיים סובלים מאז זמני עבר בלתי ידועים, פשוט משום שזה לא ימשיך ככה עוד. גאייה לא יכולה עוד לסבול מהיחס הגרוע ומהחמרת מצב גוף האדמה, שנגרם על ידי בני האדם, שלא חושבים על הזיהום שהם מזהמים את הימים והאטמוספרה או הנהרות, רק כדי לספק את האינטרסים האנוכיים של מספר מועט של בעלי שליטה על המקורות הכלכליים של העולם כולו.

האדם על האדמה הזו יצר טעות חמורה נגד אימא אדמה, ‏{והגביר את הקרמה השלילית שלו, ולכן הוא צריך לאזנה באיזו שהיא דרך} ביחס גרוע וברצח בעלי חיים, שהנם 'אחיו הקטנים' ממלכת החיות. כתוצאה של עליונותו בדרגה ההתפתחותית, האדם ניצל את כישוריו להמצאות חדשות לרצח המוני ועינוי של בעלי החיים ,שבגלל תמימותם ,אינם מסוגלים להתמודד עם היכולות של אחיהם המבוגרים.

ארגונים להגנת בעלי חיים המציאו סיסמא: " אם קירות בתי המטבחיים היו שקופים כל בני האדם היו נעשים צמחוניים ". האכזריות שבה ,בני אדם שמחשיבים עצמם כיצורים "אינטליגנטיים", נוהגים כלפי בעלי החיים,היא בלתי נתפסת. לא מובן איך הם אדישים לנוכח הצורה בה הסבל מתמשך יום יום, לבעלי החיים המסכנים הללו, כגון התרנגולות, ארנבות, אווזים, חזירים, סוסים, ופרות, שלעתים קרובות מוחזקים במקומות צפופים וצרים, שבה אינם מסוגלים אפילו לזוז, מאולצים לאכול עד שהם מלאים, ולא יכולים יותר לאכול, או שהם נמצאים במקומות עם תאורה מלאכותית, כך שאינם יודעים את ההבדל בין יום או לילה, וכך הם נשמרים ללא כל תחושת כוון וזמן.ולשם מה כל זה? לספק את הצורך של מיליונים של אוכלי בשר, שמאמינים על ידי הרפואה שהם חייבים לאכול בשר כדי לשמור על בריאותם, ואם לא יאכלו בשר יחסרו להם יסודות חשובים בגוף לשמירת החיים. איזה שקר ! כה רבים הם בני האדם שאינם אוכלים בשר, שרמת מודעותם ורמת חמלתם לבעלי חיים כה גדולה ,והם ממשיכים לחיות בריאים מאוד, עם מזון טרי ,קטניות, ירקות, פירות, פירות יבשים, וכדומה. יש להם גוף מאוד בריא בלא בעיות עיכול או בעיות בעורקים, שנגרמים כתוצאה מעיכול בשר של חיות מתות.
המוח של הצמחוניים נשמר צלול וחד יותר בהגיעם לגיל שיבה: המודעות שלהם ערה יותר , ובקשר עם האינטלקט שלהם, וכן מהאינטלקט למוח ולעצמי הגבוה הקשר יותר טוב.

אתם שמתעוררים או שהנכם ערים, אנו מבקשים שלא תתפתו לשחק במשחק של חברות הבשר, חברות הפרוות, או המעבדות שמשתמשות בבעלי חיים מסכנים, לניסויים! הראו שהנכם ערים לחמלה ואהבה לחיות המסכנות , ועלכן תתרמו להפחתה בקרמה השלילית של האנושות על הפלנטה הזו . וחוץ מזה ברמה האישית, אתם תתרמו בכך לשיפור הבריאות הפיזית והמנטאלית של עצמכם, מאריכים את משך החיים שלכם, בכך שהוא לא ייחשף להתפרקות וריקבון שבתוך גופכם הפיזי,כשאינכם מעכלים אדרנלין ,שמשתחרר בבשר כשהחיה מתה מתוך פחד כשהיא יודעת שהיא מובלת לשחיטה.

שאלוהים יברך אתכם בעלי החמלה האהבה והתם לאחיכם הקטנים, בעלי החיים, שאינם כאן כדי להיות המזון שלכם,אלא כדי להמשיך בעבודה שלהם בהתפתחות ,על הפלנטה הזו.

אהבה ושלום.

Source: commander Sohin
Channel: Kris-Won
Translator: Eden