Des'ree - Life + lyrics

Seguidores

viernes, 30 de abril de 2010

Alpha Spaceship April 28 2010. הפטרו מכל הבעיות שצצות, התחמקו מכל המחסומים שמפריעים לכם בדרך, באמונה שלמה

הפטרו מכל הבעיות שצצות, התחמקו מכל המחסומים שמפריעים לכם בדרך, באמונה שלמה בכדור הארץ החדש שאנו מבטיחים לכם ,ושאתם בעצמכם יודעים- בליבכם פנימה-- יתגשם בקרוב מאוד, אחרי השינויים הממשמשים ובאים, שתחזו בהם ותחוו אותם.

ברכות מאלפא ספינת חלל !

כל מה שהכרזנו עליו במסרינו הקודמים , אחי ואחיותי , כך הווה. אחרי חצייתו של הסף , במעברכם לרמה הבאה של הקיום האנושי על הפלנטה הכחולה הזו, תהפכו לישויות של אור, רוטטים בתדרים הגבוהים יותר,ומחוברים יותר למצב הוויה חדש. סגנון החיים שלכם, אופן המחשבה שלכם, ההתנסויות שלכם, הדרך שבה תעבירו את הזמן שלכם,כל זה יהיה דומה מאוד לשלנו, בפלנטות הבית שלנו, ולשל כל אלו מאיתנו בצוותים של ספינת החלל אלפא, ויתר הספינות הבינפלנטריות והבינגלקטיות, שעכשיו מסייעות לכם. לאחר סיום כל הניסויים וההתנסויות שלכם בתהליך העליה ,העולם שלכם שוב לא ידמה לעולם המלא בסבל ובאי צדק,שבו הנכם עדיין נמצאים, בעקבות המניפולציות של כוחות האופל, שהחזיקו אותכם תחת שילטונם ועולם, מזה אלפי שנים.

אולי תהיתם, מדוע השמים איפשרו לכוחות המניפולטיביים הללו להשאירכם תחת השפעתם ועולם,כה הרבה זמן. יקרים, זה היה הכרחי, משום שכל הנשמות הללו היו חייבות להגיע לתחתיות,כדי שישובו לאחר מכן ויתעלו ויחזרו לחיקו של הבורא האב-האם.
זהו "המשחק של אלוהים", המסגרת הפנימית, שהתוותה את יעודם של טריליוני נשמות, שחצו וחלפו וחוו בדרכם , את התכנית הראשית , שהובילה כל נשמה כזו לשלמותה , שזהו היעוד הסופי של הכל . כאשר כל הנשמות הללו , שיוארו על ידי האור הטהור והמהמם , של התודעה הקדמונית , יחוו את כל ההתנסויות שהיה עליהם להתנסות, יתאחדו ויותכו עם בוראם, שיקבל כל אחד ואחד מהם באהבה, של האחד שיודע שהנו הוויה יחידה ומיוחדת,בלתי נתנת להפרדה, למשך תקופה של זמן שאף אחד מאיתנו אינו יכל לשערה, ויהפכו להיות ברואים של הבורא האחד שהווה.

גלי הזהב הקוסמי ,יטהרו את הדרך של כל הרוחות שירדו למרחבים הדחוסים של החומר, והקדוש ברוך הוא, ישיב את כל ילדיו אליו, להושיבם על ברכיו האלוהיות, כמו הים האוסף אליו את כל הנהרות שזרמו דרך ההרים והגאיות . היקום, שנברא פעם והתרחב בחיפושיו אחר אינסוף התנסויות וחוויות , ישוב חזרה להיספג בהוויה הנצחית היחידה, שכבר מלאה סיפוק מתשוקתה להתחלק, ולאהוב את עצמה. ואז הוא ישן ויחלום עידנים רבים,עד אחרי מנוחה ממושכת ישוב ויבקש לברוא יקום חדש, עם חוקי יקום חדשים שישלטו עליו .

ובכן. האם בעיות היומיום הקטנות, אינן נראות כקשקוש, חסר משמעות, בהשוואה לגדולה שמקיפה את הבריאה,את מפתחה ומעצבה, אדוני כל הנבראים,העולמות והממדים? צללו אל המרחבים העצומים של הבריאה, הטרום בריאה, חושו את האקסטזה בידיעה שבקרוב תהפכו להוויות מוארות של שלום ואהבה שלא ידעתם עדיין כמותה עד עתה, כפי שאנו חיים , אנו שבאנו לאחוז בידיכם, להובילכם מעלה, כחוליה המושכת אחריה עוד חוליה בשרשרת שעולה ועולה אל האינסוף.

הפטרו מכל הבעיות שצצות ,והתחמקו מכל המחסומים שמפריעים לכם בדרך, באמונה שלמה בכדור הארץ החדש, שאנו מבטיחים לכם , ושאתם בעצמכם יודעים--בליבכם פנימה--יתגשם בקרוב מאוד, אחרי השינויים הממשמשים ובאים, שתחזו בהם, ותחוו אותם. בטחו בעצמכם, שבתוככם , קיימת כל עוצמתו של היקום: עליכם רק ללמוד לשאוב מתוככם כח זה,ולבטא אותו באהבה ובחכמה לכל מקום שאליו לוקחות אתכם רגליכם.

אהבה ושלום, והרבה הרבה סבלנות, אחים ואחיות יקרים, כי הכל יגיע,,,בזמן הנכון. פעלו לקראת הזמן הזה שכה רבים מצפים אליו, ואל תתעסקו בשום דבר אחר.

המקור: המפקד סוהין מאלפא ספינת חלל.
מתקשר: קריס-וון.
מאנגלית: עדן.
WebSite: www.navealfa.com