Des'ree - Life + lyrics

Seguidores

lunes, 25 de enero de 2010

Jan.24-2010


בעודם מאפשרים לנשמה להיות המדריכה את צעדיהם, ולא לאגו, השכל יבהיק בזוהר 'לא מוכר לאדם על פני האדמה הזו,והדבר יכשיר אותו להוציא לפועל משימות ראויות ולאין שיעור הולמות יותר, את הישות המפותחת והגבוהה שהנו.

ברכות מאלפא ספינת חלל בינכוכבית !

סיבות מרובות ,עולות על הדעת ,להריע לבן אנוש על האדמה הנהדרת הזו שמתכונן ועובד על עצמו ועם אחרים להשגת עליה Ascencion.
עליה היא ירושתו, והזמן הגיע לכל איש ואישה בעלי הכוונות הטובות לעשות את הצעד, לקפיצה בהתפתחות ,ולהפוך לסופראיש, ולסופראישה , supermen and superwomen של התודעה הגבוהה ביותר.
כשאנו אומרים זאת, כוונתנו היא שרמת המיקוד שלהם בהווה וביטויה לא תהיה עוד מההיבט הצר של האגו, אלא מהנשמה.
בעודם מאפשרים לנשמה להיות המדריכה את צעדיהם ולא לאגו, השכל יבהיק בזוהר לא מוכר לאדם על פני האדמה הזו ,והדבר יכשיר אותו להוציא לפועל משימות ראויות ולאין שיעור הולמות יותר את הישות המפותחת והגבוהה שהנו.
בכך ,הקשרים שיהיו לכם עמנו, ישאו פרי ויהיו מועילים יותר , הודות לעליה בתודעתכם, כתוצאה של תהליך ההתעלות . ואז נעבוד יד ביד ועבודתנו המשותפת תביא הרבה יותר תועלת מאשר לו הייתם נשארים ברמת המודעות הנוכחית שלכם.

אם אתם קוראים שורות אלו, זה משום שרמת המודעות שלכם היא מעט גבוהה משל רב האנושות, שעדיין מצויים במצב "חלום" גדול.
זו העבודה שלנו, ותהיה גם שלכם, לעזור להוציא אנשים ממצבם האשלייתי החולמני הזה שאנשים חיים בו, כי רבים מתחילים להיות בשלים להתעוררות . ככל שיגדל מספרם של האנשים שעיניהן נפקחות למציאות, עולה המסה הקריטית ,שנחוצה להביס את כוחות הרוע. וככל שיש יותר אנשים ערים כאן ,יש יותר סיכויים להביס מהר יותר את כוחות האופל ששואפים לשלוט על מוחותיהם וחייהם של בני כדור הארץ. האנרגיות הללו, שמתנגדות לאפשר לעידן חדש של אהבה , שלום, והרמוניה להיכנס , זמנן נקצב.
למרות רב מאמציהם להישאר בשליטה, הוכרזה בשמים מפלתם.

מה שאני אומר זה, שכמה שיותר בני אדם יצאו מנרפותם ,כך נוכל ללחוץ יותר על האופל, ולהביסם מוקדם יותר.
לכן אנו אומרים לכם כל הזמן ,שאנו אכן זקוקים לעזרתכם ולתמיכתכם, משום שזה מאוד חיוני להגביר את עוצמת האור הנחוצה ,למנוע מהאופל להתפשט, באמצעות שיתוף הפעולה בינינו, אחינו היקרים מהאדמה, ואנו, אלו שבאו מהכוכבים.

יש לכם כבר במספיק סרטים וספרים דוגמאות למאבק המר הזה בין הטוב והרע. המתקשר שלי רצה לציין מספר דוגמאות של ספרים וסרטים בנושא זה אך זה לא מה שאני מתכוון. מטרתי לדבר עמכם על דברים ממשיים,ואני לא מחפש דוגמאות של המצאות דמיוניות של איזה סופר, למרות שהן תוצאה של השראה מישויות רוחניות גבוהות, שמשימתן היא בדיוק להביא ואתכם להכרה של מאבק זה, שהנכם מתמודדים בו ברמות פנימיות ,על ידי התודעה שלכם. כי המאבק הממשי ,אחי היקרים , אכן נכפה עליכם ברמה הפנימית , ולא נגד כוחות אויב חיצוניים שבהם נתן לגעת, ושנגדם נתן להלחם על ידי שימוש בכוח.
זהו המאבק הפנימי של האדם, של התודעה המוארת שלו\ה לעומת הנטייה השלילית שלה\ו שנגררים מזה מאות ואלפי גלגולי חיים, על הפלנטה הזו של עבודת פרך וסבל.

הפרס ,לאלו שיגברו במאבק הפנימי הזה יהיה לחיות בממדים שמימיים, או להיוולד מחדש בפלנטה הרבה יותר מפותחת , שבה תשתוקקו להשיג את שלמות הנשמה ,ולא שוב במסלול של מאמצי הישרדות בעולם של כאב וסבל הטבוע בניגודים , אלא בתוך מסגרת של מדע רוחני, אומנות בביטויה הנעלה ביותר, ובאהבה ואחווה הנהדרים ביותר.

אני מריע לכם שוב, כך שתגבירו את מאמציכם הפנימיים לפתח את הערכים האנושיים הגבוהים ביותר, ואני מזמין אותכם לסמוך על עזרתנו להשיג זאת.
אך בשביל זה אתם חייבים להיות אלו שמגביהים את התודעה שלכם לרמה הנדרשת להתעלות. את היתר תשאירו לנו !

שלום ואהבה.

מתקשר : כריסטיאן.

מאנגלית: עדן

.


Source: commander Sohin
Channel: Kris-Won
translator: Eden