Des'ree - Life + lyrics

Seguidores

viernes, 12 de febrero de 2010

feb.11..2010



שוב אנו אומרים, המשיכו קדימה באומץ וללא מורא מן העתיד,
היו מחויבים לחלוטין לעזור לאחרים להיות רגועים ולבטוח.
משום כך לא ננוח ולא נשקוט עוד, לא נוותר ולא נאט בתגבור מאמצינו, עד שכולם
תהיו מודעים, לאמת זו משום שהעובדה היא, שרק כשאתם
יודעים את האמת, הנכם יוצאים לחופשי לעולמים.

ברכות מאלפא ספינת החלל !


אנו התחייבנו בפני מפקחינו להמשיך הלאה עד ההצלחה במשימתנו להגן עליכם מפני "ההתקפות הנוראיות ביותר" של כוחות האופל, אלו שמגיעות מהחלל החיצון[מהתרבויות בעלי הכוונות החשאיות ומעוררות הספק], באותה המידה כמו מכאן על האדמה בעלי האיום הגרעיני.


קיבלנו ממספר ממשלות בפלנטה שלכם,הזמנות לחשוף את עצמנו בגלוי, אליכם,משום שמספר אנשים בעלי השפעה בתוך הממשלות,במדינות הללו מבינים שהאנושות תעשה צעד ענקי אם כולכם תוכלו להרוויח מהעזרה שלנו במידע ובטכנולוגיה .


אבל הו ! ישנן ממשלות רבות אחרות , הרב מהמדינות החזקות ביותר ושיש להם השפעה כלכלית בעולם, שלא רוצים שחוסר התפקוד שלכם ישופר, כי מכך הם מרוויחים יותר, [משום שכך הם יכולים להחזיק בכוח רב יותר על פני מדינות אחרות], והמשתיקות את הוצאתו לפועל של המפגש הראשוני, עמנו, מה שישים קץ אחת ולתמיד לאמונה המטעה, שאתם צורת-החיים האינטליגנטית ,היחידים ביקום הרחב. וכל זה מתוך מניעים כלכליים, כדי שיוכלו לשמור על כוח השתלטותם, על היתר ,וזה מה שמונע את הוצאתו לפועל של המפגש הראשון בין בני כדור- הארץ, לבין תרבויות אחרות כגון בני סיריוס, הפליאדיאנים, או בני אוריון.


איננו יכולים להתערב ברצונם החופשי של תושבי האדמה הזו, או בכל מקום אחר בפלנטות אחרות, ולכן זו הסיבה שאיננו חושפים עצמנו בגלוי בעולם, ללא הסכמתם של בני העילית השולטים,או הכת השלטת, משום שכך אנו מפירים את החוק של הרצון החופשי של השכבה השלטת, שבעולם זה. זהו חוק קוסמי שיש לכבדו.


עלינו לעבוד בזהירות רבה עד שנוכל להגיע להסכם עם הממשלות השולטות, והם יאשרו מפגש פתוח עמנו, יש צורך להשרות בהם אמון, [מבלי לנסות להשפיע בכל דרך מנטאלית של שליטה מוחית, משום שזו הפרה ללא הסכמה] כדי שיאמינו, שכל מה שאנו מבקשים זה ,לעזור לעולמכם בתהליך ההתעלות , בצורה הכי טובה.
אך כדי שהם לא יפסידו את ההגמוניה של שליטתם שהושגה עד היום, כוחות הרוח האפלים , חסרי החשיבות , יודעים להשליט פחד במוחותיהם, הקלים להשפעה של האנשים המסוימים הללו,כך שהם מסתייגים מעמנו, ומכוונותינו.
מאוד קשה להשפיע על מישהו, כשהאדם הזה חי בפחד,
וזה מתרחש בין כל שכבות האוכלוסייה .


אולי הפסדנו במספר מאבקים, אך התוצאה הגלובאלית של "המלחמה"בין כוחות הטוב לכוחות הרוע על הפלנטה היפהייפיה הזו רחוקה מהפסדם של בני האור.
הנמלה היא בעל חיים זעיר, אך רבבות נמלים יכולות לפתוח מנהרה בעלת עומקים לא ישוערים. גלי הים אולי אינם כה משפיעים לכאורה, אך ברבות הימים מעט בכל פעם , הם מתנפצים אל הסלעים שבחוף עד שהם פורצים דרכם אל תוך היבשה ביוצרם לשון ים או אפילו מפרץ .



אם כולכם יחד תתאחדו במאמציכם, אפילו אם זה אחד פה אחד שם, למשל, לסייע למסר הזה להגיע למספר רב ככל האפשר של אנשים , נוכל לתרום רבות לקדם את הרגע שנוכל להתגלות בפני האנושות כולה באופן כללי. ואז התשוקה של כמה מכם לחבקנו יום אחד, ולראותנו "פנים אל פנים " תוכתר בהצלחה.


המשיכו הלאה, המשיכו תמיד קדימה, אל תתייאשו, אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים בחדשות בעיתונות ובטלוויזיה וברדיו, כי הם מנסים להפחיד אתכם ולגרום לכם ייאוש. אל תאמינו שהכלכלה המתמוטטת עתה היא אסון שלא יהיה נתן לתקנו, משום שכך אתם מצמצמים את האנרגיה שלכם ומפחית מהאפשרות שלנו לעזור לכם ולהגן עליכם לעלות לממד החמישי , כפי שהסברנו בתשדורת הקודמת. המשבר העולמי שבו אתם חיים עכשיו הוא "רע "הכרחי , בלעדיו העולם לא ישתנה, ואתם הייתם נשארים תקועים מרומים, והאמת הייתה נסתרת מפניכם.


שוב אנו אומרים, המשיכו קדימה באומץ וללא מורא מן העתיד, מחויבים לחלוטין לעזור לאחרים להיות רגועים ולבטוח. משום כך לא ננוח ולא נשקוט, לא נוותר ולא נאט עוד, בתגבור מאמצינו עד שכולכם תהיו מודעים לאמת זו
משום שהעובדה היא שרק כשאתם יודעים את האמת , הנכם יוצאים לחופשי לעולמים.


קבלו חיבוק שיום אחד יינתן באמת,מצוות אלפא ספינת החלל, ומהאחד שמדבר עמכם ,[המפקד] קומנדר שוהין.אנו שומרים עליכם.

ואנו אוהבים אתכם.


שלום ואהבה.







Source: commander Sohin
Channel: Kris-Won
translator: Eden