Des'ree - Life + lyrics

Seguidores

viernes, 12 de marzo de 2010

Alfa spaceship March 11.2010 אל תשימו לב לסרטים שמתארים רק היבטים שליליים , משום שהם מדגישים רק את את תקופת המעבר שתצטרכו לעבור. רבים מכם חיים בפחד בג

אל תשימו לב לסרטים שמתארים רק היבטים שליליים , משום שהם מדגישים רק את את תקופת המעבר שתצטרכו לעבור. רבים מכם חיים בפחד בגלל סוג סרטים כזה


ברכות מאלפא ספינת חלל !

אנו כולנו יחד ,יצאנו לפרויקט הזה,להרפתקה שאין דומה לה ,ושמעולם בעבר עוד אף אחד מתושבי הפלנטה הזו ,לא התנסו בה. מספר אנשים השוו את הזמנים הללו, למצבים דומים בזמן העתיק של אטלאנטיס, אך אין זה המקרה. משום שהקפיצה הקוונטית, שתעברו בקרוב, תכניס אתכם ישירות לממד החמישי של הקיום, כפי שהסברנו בפרוטרוט בתקשורת קודמת. מעולם בעבר לא התנסו תושבי גאייה, בעליה לרמת ממד גבוהה .ולכן אנו אומרים שהנכם על סף התנסות של משהו בהחלט יוצא דופן ומיוחד ,שמתרחש זו הפעם הראשונה על הפלנטה הזו. לא היה משהו כזה מעולם בעבר, זה אירוע ללא תקדים: אינכם יכולים להשוות את הזמנים הללו למצבים או לשום אירועים בעבר.

אנו מלווים אתכם כולכם בשמחה עצומה, בקפיצה החשובה הזו,ואנו אסירי תודה ושרים הלל לבורא של ההוויה כולה ,על האפשרות שנתנה לנו לחיות בזמן החוויה הזו ,לצדם של אחינו מכדור הארץ, שעמם אנו חולקים את כל המידע הזה , בין יתר הדברים ,כדי שתוכלו לשמוח שאתם חיים בזמנים הללו , מצוידים בידע ובמודעות של מה שמתרחש. לו אנו , אחיכם המבקרים הבוגרים, לא היינו מעדכנים אתכם על מה שקורה מאחורי הקלעים,- עושים שימוש במוסיקה ובעזרים תיאטרליים משפת התיאטרון- או אולי נאמר "מאחורי הקלעים האשלייתיים שיצרו אלו מהצד האפל", הייתם מתמקדים רק באירועים הבולטים והמפחידים כגון ,רעידות אדמה וצונאמים, שמתרחשים על פני השטח של אימא גאייה, או אולי על המשברים הכלכליים והכספיים שהנכם חווים עכשיו, או על פשעים וביזה שיגברו בזמן הקרוב.

ולמרות , שעכשיו קשה יותר לחיות ,בזמן התרחשותם של מה שאנו מכנים, אירועים "טראומטיים" ,לאנשים רבים, כמו לתושבי האיטי או צ'ילי, שחוו את רעידות האדמה עכשיו ,אנו מבקשים שלא תתמקדו באירועים השליליים והקשים, אלא על כל מה שחיובי, כדי שתהיה לכם אפשרות לשאת את המצב. אם רופא מגלה שאצל הפציינט שלו קרה נמק ביד או ברגל, הוא יכרות את האיבר הזה. הרופא חייב לכרות את האיבר הזה כדי לאפשר לפציינט להמשיך לחיות . אם הפציינט יחשוב בצער רק על האיבר שנכרת אחרי הניתוח, הוא לא יוכל להירפא ולשקם את עצמו מבחינה פסיכולוגית, ולבטח לא מבחינה פיזית. מחשבותיו ישקעו בייאוש ובסבל. אך אם לעומת זאת הוא ישתף פעולה עם צוות השיקום,ויעשה מאמצים להמשיך קדימה במצבו החדש, הוא יוכל לאמץ לעצמו חיים חדשים, להיות שמח ולחשוב בחיוביות. הוא יהיה אסיר תודה על שהצליח לשרוד ניתוח קשה ולמרות שאיבד איבר, ימשיך לחיות בשמחה עם יקיריו.

אל תשימו לב לסרטים שמתארים רק היבטים שליליים , משום שהם מדגישים רק את את תקופת המעבר שתצטרכו לעבור. רבים מכם חיים בפחד בגלל סוג סרטים כזה, שהצד האפל ,נותן השראה למספר מוחות של כותבי תסריטים, בימאים, ויוצרי סרטים, על מנת להמשיך בתוכניתם להשתלט על אחרים, על ידי יצירת פחד מן העתיד, במוח הרגיש והעדין של האנשים.

הרבה דברים יתרחשו, זה נכון. אך כל אחד מכם יהיה בזמנים האלו במקום שאתם צריכים להיות בו, על מנת לחיות בחוויה הזו שתהיה התוצאה של התנופה הזו במיוחד. אין מקריות, ויש סבה לכל דבר, אפילו שברגעים כאלו תהיו אולי מבולבלים ,ולא תבינו דבר.

אם תמצאו את עצמכם בתוך אזור שנפגע מרעידת אדמה, או צונאמי, אל תפקפקו בכך שאתם שם כדי לעזור לאחרים שהנם חסרי אונים, ופוחדים בגלל המצב הזה, משום שהם אינם יכולים להבין מה קורה ולמה. אך אתם שהנכם מתעוררים יודעים שזה מעבר , שהאנושות חייבת לעבור עכשיו על הפלנטה ואתם יודעים מה לעשות בזמנים הקשים הללו. אתם תדעו שהנכם חייבים לעזור לחבריכם בני האדם, מהזוית המיוחדת של מודעותכם.

אין זה במקרה, ולא במזל, שיש כאלו שיודעים, ואחרים לא. זה לא במקרה שאתם אלו שקוראים מילים אלו. אך ידיעה יותר מאחרים מביאה עמה גם אחריות גדולה יותר, כך שהנכם נקראים לסייע לאחרים שאינם מבינים מה מתרחש. אין הם יודעים שאלו שינויים הכרחיים -למרות שאינם נעימים- , לרפא את כל הפלנטה גאייה , לרפא את פצעיה ולעלותה לרמה, שלא הייתה ידועה קודם, כדי להפוך אותה לפלנטה חברה , בפדרציה הגלקטית, בגלל ערכה האמיתי.

כמה מאמצים אתם עושים ,יקרים, כדי להיות ראויים להשתייך לעידן האור החדש הזה ! מאמצים אלו מצדכם להתפתח ולהרוויח את זכותכם , בפני אביכם השמימי,נוגעים מאוד לליבנו וממלאים אותנו בשמחה ואושר עצומים!

המשיכו כפי שעשיתם עד עכשיו, כי אני אומר לכם, באמת ,שאבינו-אמנו,מלא עד קצותיו, באושר, על הקפיצה ההתפתחותית שאתם עושים, תודות למאמצים של אלפים מכם. המספרים עולים יותר ויותר, והאנושות על הפלנטה הזו מסירים את המעטה מעל עיניהם , ומתחילים להבין שהם הולכו שולל, במשך מאות ואלפי גלגולי חיים, בתוך העולם הדואלי התלת ממדי הזה.

זה הזמן להתעוררות! זה הזמן להתבגרות ! זה הזמן לכולם לעבוד בשיתוף כדי שמספר האנשים שמבינים את האמת, ועולים על רכבת המציאות, יעלה,יותר ויותר. ולכן אני אומר לכם: עלו על הרכבת, וסעו עמנו לסיום המסע, שזה ההתעלות!
אני מחבק אתכם בהרבה כבוד ואהבה,

המפקד סוהין מאלפא ספינת החלל.

מתקשר: קריס-וון.

Source: commander Sohin
Channel: Kris-Won
translator: Eden