Des'ree - Life + lyrics

Seguidores

miércoles, 10 de marzo de 2010

Alfa spaceship March 8 2010. תנו לי להסביר מדוע איננו מציינים פרטים מדויקים על מה שאנו עושים- משום שכוונתנו היא, לידע אתכם על איך מתגלגלים האירועים, ב


.תנו לי להסביר מדוע איננו מציינים פרטים מדויקים על מה שאנו עושים- משום שכוונתנו היא, לידע אתכם על איך מתגלגלים האירועים, בהתייחסות , לשיתוף הפעולה הרווח בינינו.

ברכות מאלפא ספינת חלל !

גילינו ברבים מכם, מחשבות שמסרינו נחמדים מאוד , אך חסרים בהם פרטים, כגון, תאריכים שמות, כתובות, אירועים, וכדומה. וזה גורם לכם לספקות שמסרים אלו הנם אמיתיים ושהם באמת מגיעים מהמפקד של ספינת אם אינטרגלקטית.

תנו לי להסביר מדוע איננו מציינים פרטים מדויקים על מה שאנו עושים- משום שכוונתנו היא לידע אתכם על איך מתגלגלים האירועים, בהתייחסות לשיתוף הפעולה הרווח בינינו, ועל ההתקדמות שלנו , בהתייחסות למשימה שלנו לחשוף , לצמצם, ולפרק את כוחות האופל שעמם אנו מתמודדים.

אם היינו מספקים לכם דרך קריס-וון [מאלפא ספינת האם] פרטים מדויקים מאוד ודיווחים על הצעדים שלנו ,ומשימות הפדות וההצלה ,ודאי וללא כל צל של ספק, כוחות האופל היו מקבלים את המידע הזה ומשתמשים בו נגדינו. ואם זה היה קורה , תהליך שחרור האנושות על הפלנטה היה נדחה , ויותר מכך הייתה נפגעת האפקטיביות והתועלת שלנו. לא אסכן את הצלחת המשימה, לא, ובנוסף לכך מאחר וההצלחה של כוחות האור הוכרזה על ידי האב-האם, אין שום דרך חזרה, מהכרזתו ורצונו. אך זה יכול לגרום לעיכוב הניצחון , ולהיגרר עוד כמה שנים, או אולי עוד כמה עשורים.
אנו בטוחים שאתם , כמונו , בני בריתכם ממרחב אחר, נלהבים למחוק את הכוחות המקיאווליים והמעכבים, שאוחזים בשלטון, ולגרשם אחת ולתמיד מהפלנטה הזו ,שנבחרה להפוך לאחת מהמפותחות ביותר בגלקסיה זו.

וזו , אם כן, הסיבה מדוע איננו מוסרים פרטים רבים אודות משימותינו המשולבות. אני מתנצל על כך, משום שאני יודע שיש לכם שאלות רבות , ומרביתן נותרות ללא מענה. ואני מבטיחכם , שאנו מכירים את כולן, כל אחת מהן. ויגיע הזמן שלכל תהיה תשובה. בתקווה ,שבקרוב נחגוג
מפגש ראשון ,שיבוא בעקבות מפלתם של אלו מהאופל, ואז נענה על שאלותיכם ישירות ,לכל אחד מכם, ללא כל תווך של מתקשר. האם זה נשמע לכם טוב? טוב!

ברגע שהכוחות הגורמים לעיכובים, יגורשו מהאדמה, תהפכו לחלק מהפדרציה האינטרגלקטית, בעלי זכויות מלאות לקבל עזרה, ותמיכה על ידינו.יוגבר הידע שלכם בפיזיקה ,וזה ישתקף בהתקדמות הטכנולוגיה על האדמה בצורה מדהימה, ושכרגע בעמדתכם הנוכחית, אינכם יכולים אפילו לדמיין!

באותה המידה ,הטכנולוגיה והרפואה יתפתחו בצורה מהירה מאוד, ותגיעו לאותה הרמה של כל יתר הפלנטות של הקונפדרציה. ואפילו תחשבו לנציגי האנושות, ברגע שהיא תשוב לאור ולאמת, במועצות הבין פלנטאריות ומחוץ להן, ואשר יהוו את הקשר בין המועצה לבין האנשים על גאיה. ואתם כמובן תהיו נשאי הידע להתקדמות ולהתפתחויות שיש להגשים, באולמות בהן נופלות ההחלטות על גורל וייעוד, בקונפדרציית העולמות, שמהן הן יוצאות.

מי ייתן וליבכם יתמלא בשלום ושמחה, משום שהשינוי שעליו אנו מודיעים, יראה אור בתוך מספר מועט של שנות אדמה! הסירו את כל הספקות שעולות בדעתכם. הן צצות רק משום שאינכם מתכנסים מספיק עמוק אל תוככם, והנכם מתמקדים יותר מדי במחשבות של המוח הנמוך. שנו את התדר שלכם! כנסו עמוק יותר פנימה! צפו פחות בטלוויזיה, וקראו פחות עיתונים, והאזינו יותר לקולכם הפנימי!

אם תעשו זאת , תחיו עם פחות ספק ופחד, שזהו האמצעי האמתי של כוחות האופל, משום שהפחד הנו הבסיס לכוחם. בטחו בנו ובאמיתות של תקשורתנו, משום שזה יעזור לכם להמשיך באמונה ובטחון בהשגת תהליך ההתעלות, על כדור הארץ. זהו זמנה של גאייה! זהו הזמן שלכם! קבלוהו בהנאה ובשמחה ובתרועות על ההצלחה המסחררת!

שלכם בהרבה אהבה ושלום

המפקד סוהין, מאלפא רכב החלל הבינכוכבי.

מתקשר: קריס-וון.

Source: commander Sohin
Channel: Kris-Won
translator: Eden