Des'ree - Life + lyrics

Seguidores

lunes, 15 de febrero de 2010

FEBRUARY. 14 .2010


הברבורים הנם הוויות מפותחות ברמה גבוהה ביותר,ויפהייפיות מאוד, מאופיינים בעיקר בהבנתם הגבוהה של המדעים והאמנויות. הם מתמטיקאים ופיזיקאים גדולים, ובכל הנוגע לבניית כלים מכאניים המונעים באמצעות אנרגיה איזוטרונית-מגנטית, יכולת ההמצאות והיצירתיות שלהם, חורגות ועוברות כל תרבות אחרת ביקום שלהם.

ברכות מאלפא ספינת החלל !

אנו שוב חוזרים אליכם , בתקווה שכולכם חשים בשמחה והנאה, בהודעות שאנו מעבירים אליכם באמצעות המתקשר שלנו.

למתקשר היקר שלנו ישנה משאלה שנובעת מפנימיותו, ואנו מאלפא ספינת החלל , לגמרי תומכים בזאת. שמו שניתן לו על ידי הוריו הביולוגיים הנו קריסטיאן: אך הוא חש שברצונו לשנות את שמו לקריס-וון ומעתה כמתקשר של מסרינו לכולכם, הוא יקרא בשם הזה . ידוע לו מדוע הוא בחר בשם החדש הזה: אך אנו מעדיפים לא לתת פומבי לסיבה לבחירה הזו שלו, משום שאיננו רוצים שכוחות מהעבר השני, ישתמשו במידע הזה לטובתם. ישנה סיבה טובה לכך, והוא יודע אותה אך מעתה המסרים הללו יחתמו כמתקבלים על ידי קריס-וון פשוט כך.

לפני מספר שבועות מישהו שאל [אנו לא מפספסים דברים כאלו] מי הם המרכיבים את הצוותים של אלפא ספינת החלל, מהיכן אנו באים , והאם ברבורים מגיעים מקונסטלציית הכוכבים ברבור? התשובה לשאלה האחרונה היא כן,באופן טבעי הברבורים הנם הישויות המאכלסות את קונסטלציית ברבור, והם מבקרים אתכם לעזור לכם להתקדם בתהליך ההתעלות. הברבורים הנם ישויות מפותחות ביותר ויפהייפיות מאוד , מאופיינים בעיקר בהבנתם הגבוהה ביותר במדעים ובאמנויות. הם מתמטיקאים ופיזיקאים מעולים ובכל הנוגע לבניית כלים המונעים באנרגיה איזוטרונית-מגנטית, ההמצאות והיצירתיות שלהם חורגות ועוברות , כל תרבות אחרת ביקום שלהם.

הם עוזרים לכם לרב ,בכך שהם משפיעים על מוחותיהם של ממציאים בשיפור הבנת הפיזיקה הקוונטית, ובהתקדמות מבחינה טכנולוגית, ולמרות שהתקדמתם מאוד בשנים האחרונות, אתם עדיין ברמה פרימיטיבית בכל הקשור לאמצעי התחבורה , ולאמצעי התקשורת, ובין יתר האמצעים עליכם עוד להשתפר במכאניקה ובאלקטרוניקה. אמצעי התחבורה שלכם עדיין איטיים ביותר ומצריכים הרבה מדי זמן להגיע ממקום למקום.

עם הידע ,שברובו קיים אצל הברבורים וגם לעוד מספר תרבויות ושיכולים ללמד אתכם אחרי שנפגש לראשונה ,תוכלו לעצב ספינות תחבורה זעירות , בעלות מהירות עצומה,שבהם תוכלו להגיע מנקודה אחת לאחרת על הפלנטה כמעט ללא סכנת תאונות, כפי שקרה לכם במספר תאונות מטוסים, ובתדירות גבוה יותר ברכבי הארבע גלגלים שלכם, [אלו האחרונים יראו מצחיקים בעיניכם אחרי שנלמד אתכם איך לבנות מודלים מתקדמים ביותר שלא מצריכים גלגלים על האדמה].

אתם גם תשתפרו בהרבה , בשדה הרפואה , בכל הקשור לריפוי מחלות שאולי תסבלו מהם: אך אנו מוכרחים לציין מראש שכשגופכם נעשה יותר מואר-קל- , בעקבות השיפור שבהתפתחותכם המולקולארית והשינוי הפנימי העצום, שהנכם מתנסים בו בזמנים אלו, שבהם הנכם מופגזים בפוטונים-בקרני אור, שמגיעות אליכם ומשדרגות את רב גופיכם המעודנים, רב המחלות שמהם הנכם סובלים עכשיו, לא יהוו בעיה עבורכם בעתיד הקרוב מאוד.
וזוהי בדיוק אחת מהמשימות של ספינת החלל אלפא, [ושבה כמה מכם כבר הייתם בגוף האסטראלי או בגוף המנטאלי בשעת השינה למרות שאינכם זוכרים זאת במודע ] לרפא את הגופים שלכם, משימה שחלק גדול מהצוות מעורב בה ,ושאותה הננו מחויבים למלא "בגוף ובנשמה" כמו שהייתם אומרים.

אנו גם משתמשים בידע המדעי שלנו בשטח הרפואי לעצב מחדש את הקודים הגנטיים שלכם, ואחרי שהתאמנו את הדי אנ איי החדש שלכם ושיפרנו אותו על ידי המומחים שלנו בגנטיקה , תהיו בעלי אורגניזם ביולוגי מחוסן ממחלות, כל עוד שלא תיצרו אותם, על ידי בעיות פסיכוסומטיות אישיות כמובן. באופן כללי תהיו בעלי גוף פיזי משורין, בעלי יכולת שיקום עצמי של התאים, שמעולם לא היתה לכם כמותה. אנו משערים שהחדשות הללו ממלאים אתכם בשמחה ,האין זאת?.

ולסיום התישדורת היום , נענה על השאלות הידידותיות של שותפינו מעט יותר, על הצוות של אלפא ספינת החלל, שכפי שהנכם כבר יודעים הנה ספינת אם, או ספינה "מטפלת" כפי שכמה למטה כינו אותה, שהיא בגודל כזה עצום שלו היינו מאפשרים לכם לראותה בעיניים פיזיות היא היתה נראית כעיר צפה,[מעופפת,] עם המון המון ספינות [ מאות מהן] חונות ב"בטנה" ומוכנות לטיסה כהרף עין אל פני האדמה שלכם, או אפילו אל תוך מעמקי הים והאוקיינוס, שבם הצבנו מספר בסיסים בכמה מקומות עמוקים ביותר שאין לכם גישה אליהם באמצעים הקיימים לרשותכם כיום.

מי מרכיב את הצוות של אלפא ספינת החלל, ומאין אנו באים, ומאיזה מקום של האינסוף אנו מגיעים?

אם הנכם מודעים למשפט "מה שלמעלה הוא שלמטה" ["כבעליונים כן בתחתונים"] ככה זה באמת, וזה יעזור לכם להבין את התשובה. אם תסתכלו על צוותים של ספינות נופש שלכם שמשייטים בימים, תראו שהצוותים מורכבים מלאומים שונים.

הקפטין יכל להיות יליד הנמל שממנו יצאה הספינה- או לא, - מהנדס המכונות הימי יכל להיות ממדינה אחרת, הברמנים יכולים להיות ממדינה שכנה, והמנקות של תאי הנוסעים , יכולות לבוא ממדינות שונות ,לדוגמא.אך בהחלט סביר שרובו הגדול של הצוות, מגיע מאותה המדינה שבה נבנתה ובה רשומה הספינה.

כך אנו המרכיבים את הצוות של אלפא ספינת החלל, שבדומה למקבילה שלה בספינת הנופש,מגיעים מתרבויות כוכבים שונות, אך רובנו באים מקונסלציית אוריון: כך שרובנו אוריונים. אך ישנם רבים מאתנו שבמקור אנו מנקודות אחרות ביקום המקומי שלנו.

שלום ואהב


Source: commander Sohin
Channel: Kris-Won
translator: Eden