Des'ree - Life + lyrics

Seguidores

martes, 2 de marzo de 2010

Alfa spaceship march.1.2010

בודהה היה בן אנוש שבאמצעות המדיטציה הגיע לעומקים עצומים , והפך לדוגמא למיליונים של בני אדם הצועדים בעקבותיו כדי להיות מוארים בעצמם.


ברכות מאלפא ספינת חלל !

עברנו [אלפא ספינת חלל] רגעים עזים בימים האחרונים, כפי שכבר אמרנו לכם בתשדור האחרון . אנרגית אהבה נשגבת טהורה ונעלה ביותר ,עוטפת את הפלנטה כולה באדרת החמלה המצויה בו זמנית בכל , חודרת בנוכחותה השמימית עד לאחרון הפינות של גאיה.
האנרגיה האלוהית הנהדרת הזו, שהנה אור רוחני טהור, המחלחלת בכל הגוף הפיזי האסטראלי, המנטאלי והמבני של הפלנטה שלכם, משיגה בהדרגה עדון מתגבר של כל החומר ,והתת חומר,שנמצא עכשיו בתוכו.

כבר הזכרתי במסר הקודם שהזמן -לא יגיע- הזמן כבר כאן. הכול מתרחש על פי התכנית המתוזמרת היטב על ידי הישויות האחראיות על הכוונת האירועים בכל העולמות. ובגלל זה , הזמן שבו אתם חיים עכשיו , אחים ואחיות יקרים, הנו הכי חשוב לאנרגיה זו של אהבה מעודנת להתמקם , על ובתוכה של אימא גאייה ,ולחדור לכל תא של הלוגוס הפלנטארי, ולכל התגשמויותיו הפיזיות.

כה רבים הם האנשים בעולם שמונעים בהתלהבות, על ידי הכמיהה לידע , ולקבלת חידושים והמצאות שאנו מעבירים! זה גורם לנו לסיפוק רב, משום שכל פעם יותר ויותר אחים בני האדמה,מעוניינים ללכת בעקבות מסרינו- אלו של אלפא ספינת החלל, וגם של בני בריתנו, הנוספים, המשלבות מאמצים משותפים, של שיקום המוראל והערכים הרוחניים אשר הלכו ואבדו. הוחלט שככה זה יהיה עד שמפגשינו הראשון יצא לפועל. אחרי זה נוכל לעזור בהתפתחות מהירה יותר, כאשר מסך האשליה של הפירוד כביכול , שלכם מהכול, מכל שאר הישויות של היקום ,יעלם מכל אחד מכם.

דעו שאתם, אחים ואחיות של האדמה, אינכם נפרדים מישויות אחרות שמאכלסות את העולמות והכוכבים של היקום העצום והרחב. הננו כולנו תאים של אותה אם קוסמית, אך בעוד שאנו מודעים לאחדות זו בהתמדה, אתם רק מתחילים לחוות אחדות זו בהבזקים יחידים של חוויות מיסטיות נדירות בזמן התבוננות ,או בעת מדיטציה עמוקה. כשהנכם הולכים פנימה, במקום שלוו שבו אתם גרים,בחדר המדיטציה שלכם,או בטבע, התמקדו באחדות שקיימת בין כל בעלי החיים שעל האדמה ושל כל היקום. וחיו זאת היו מודעים עמוקות לקשרינו המשפחתיים, הקשרים הפנימיים שלנו, ואפשרו לאנרגיה שנוצרת מחוויה זו , שהיא אהבה נרחבת לכל היש ,לחדור ולהחיות את הוויתכם הפנימית.

ברגע שזה נעשה , הזרימו , את הריגוש המעודן הזה מליבכם הרוחני , במרכז החזה שלכם,והרחיבוהו בפרץ של אהבה עדינה [אפשר לדמיין פרץ זה כצבע וורוד רך, הזורם החוצה מכם ,כדי לסייע לזאת להתגשם ביתר מוחשיות] כלפי כל הישויות שסביבכם, בני אדם, דוות אלמנטלים, חיות, עצים צמחים, ולבסוף כל רשת-קשת החיים ,שבה הם מקושרים. אתם יכולים להשמיע מוסיקה מרגיעה, שתתלווה לרגע זה בהתאם, או אולי תעדיפו להאזין לצליל הגלים הנשברים אל החוף, או לציפרים. תוכלו לשים לב שלזמרת הצפרים ישנה השפעה קסומה על מוחכם , שיכלה להיות מרגיעה ונעימה .יותר מכך האזנה לשירתם יכולה לפתוח לרווחה את השערים הפנימיים שלכם, ולהגיע למצב תודעה עמוק .

אחרים יעדיפו אולי למדוט בשקט ,ללא כל צליל שיחדור ליופייה העמוק של הדממה, משום שאולי הם חשים שכל מוסיקה חיצונית מפריעה להם ומסיחה את דעתם מעולמם הפנימי. כל שיטה טובה, הכול תלוי בדרך שהנכם מתחברים לעצמכם הפנימי. פשוט העדיפו את השיטה שמשרתת אתכם טוב יותר להשיג את המיקוד הפנימי שלכם.

בודהה היה בן אנוש שבאמצעות המדיטציה הגיע לעומקים עצומים, והפך לדוגמא למיליונים של בני אדם , הצועדים בעקבותיו כדי להיות מוארים בעצמם.

הקדישו זמן בכל יום, לפרוש מהמטלות היומיות ומהסחות הדעת כגון טלוויזיה, או שיחות החולין עם בני משפחה או חברים. השקיעו את עצמכם בעולמכם הפנימי העשיר. בהתחלה תחשבו שאתם רק מבזבזים זמן, כי אולי אינכם חשים שום חוויה גדולה ומיסתורית. אך אתם צריכים לתת לזה זמן, ובסבלנות להתמקד במדיטציה יומית. אני יכול להבטיחכם שאם תעשו זאת בקביעות, בזמן קצר תראו תוצאות שבהן תחושו יותר מרוצים, שמחים ובטוחים.

הרבה מכם אינכם מבינים מהו תפקידכם ,לאנושות- מהי משימת חייכם- וזה גורם לכם לחוש חסרי תקווה. מדיטציה קבועה, עם הוויתכם הפנימית , תסייע לכם להבין את העבודה שלכם שבה תוכלו לעזור בדרך הטובה ביותר לעולם. אל תצפו מאיתנו לבוא ולגלות לכם זאת, כאשר

אתם בעצמכם יכולים לגלות עולם פנימי זה שלכם. אחרת תצטרכו לחכות הרבה זמן למפגש ראשון, ותאבדו זמן יקר שבו הייתם יכולים לתרום לעלייה של עולמכם.

אתם תיהפכו למה שהאדמה זקוקה לו בדחיפות בזמנים הללו, לוחמי אור בוגרים ומנוסים, שזה מה שתהיו אחרי שמורי החכמה ידריכו את אחיהם ואחיותיהם בדרך החושפת שכולנו אחד, באהבה בקיום ייחודי וריבוני של אלוהים הקדוש ברוך הוא.

שלום ואהבה

מתקשר: קריס-וון Channeler:Kris-Won
המקור: סוהין מפקד אלפא ספינת חלל. Source: Commander Sohin of Alfa Spaceship
Translator: Eden