Des'ree - Life + lyrics

Seguidores

domingo, 28 de febrero de 2010

פברואר 26. 2010

אל תפחדו, וגם אל תתייאשו: רק היאזרו בעוד קצת סבלנות, זה כל שנבקש משום שהזמן ,לא יגיע , אלא הוא כבר כאן. רק רציתי לספר לכם זאת כדי שתוכלו לחלוק עמנו את שמחתנו, ושלא רצינו לשמור אותה רק לעצמינו--.


ברכות מאלפא ספינת חלל

אני רוצה לחלוק עמכם את כל החדשות הנפלאות וההתקדמות החדשה שהמאבק שלנו נגד כוחות היריב השיגו. כל השליטה והמניפולציות שלהם אודות האמת על הפלנטה ,שהאריכו מעל המידה, מגיעים לסיום. אינכם יכולים לראות מה שמתחולל בין ניסיונותיהם הנואשים להמשיך לשלוט על המאסות, ובין כוחותינו המשולבים בשלוש חזיתות שכוללים את כוחות הברית של האור. יקירי, זהו מאבק אוטנטי בין כוחות הטוב, וכוחות הרוע, כפי שתואר בספרות ובמיתולוגיה העתיקה ,והאגדות, אודות התרבויות האבודות של כדור הארץ ,של אימא גאייה שלנו.

זוהי מלחמה מרה משום ששני הצדדים יודעים את הסיכון. הם מתחילים להכיר בהפסדים שלהם וזה גורם להם לחשוב ולפעול מתוך יאוש. זה שם אותנו ,אנו שבצד האור,האמת והאהבה בעמדות יתרון, שאני מבטיח לכם שאיננו מתכוונים לאבד.

אנו מהצד שיהיה בסופו של דבר הצד המנצח , מורכבים מ:

1) מספר מארחים של כולנו, שבאנו מהחלל החיצון, שאנו הצוות של החלליות שמקיפות את כדור הארץ , ומסביבה ,בזמנים החשובים הללו.

2) ישויות רוחניות גבוהות, וישויות אנושיות אוהבות המתגוררות בערים, ובמקומות מבודדים, ובמרכזים פלנטאריים שממוקמים בנקודות כוח אסטרטגיות מתחת לפני האדמה.

3) וכל האנשים, הדוות והאלמנטלים שעל פני האדמה, שמשלבים מאמצים להשיג את העלייה, של כל צורות החיים המאכלסים את הפלנטה הזו.

כולנו שרואים הכול "מלמעלה" מה שקורה לאנושות ,ושאינכם יכולים לראות "מלמטה" - מתפקעים משמחה והנאה לראות איך שאנו מצליחים לתפוס יותר ויותר שטחים,נגד כוחות האופל, ואיך הסיום של התחרות מגיע בקפיצות ענקיות לסיום.

לו הייתם יכולים לראות מה שאנו רואים, גם אתם הייתם מלאי שמחה כמונו והייתם חולקים בהתלהבותנו.

זו הסבה שרצינו לספר לכם זאת , למלא אותכם באומץ ובתקווה, שאנו הולכים לנצח ולגרש לתמיד את הכוחות שגרמו לפלנטה היפהייפייה הזו להיות בהתנוונות.

אל תפחדו, וגם אל תתייאשו: רק היאזרו בעוד קצת סבלנות, זה כל שנבקש משום שהזמן ,לא יגיע , אלא הוא כבר כאן. רק רציתי לספר לכם זאת כדי שתוכלו לחלוק עמנו את שמחתנו, ושלא רצינו לשמור אותה רק לעצמינו.

המשיכו כפי שעשיתם עד עתה, אתם בסדר גמור באופן יוצא מן הכלל.כל אחד מכם מוסיף את גרגר החול שלו,ויוצר התאמה בעבודה המשולבת בהתאם למתוכנן, והחלק הטוב הוא של ההצלחה שזה מקרוב נעשתה על ידי מספר נשמות שבאו מכוכב סיריוס, שבצעד סמכותי יצרו פיצוץ גדול לכוחות האופל.

היו בשמחה גדולה ובאשר לצעד הגדול שהישגנו , ושאותו גילינו לכם עכשיו.

נמשיך לדווח לכם בהמשך, על ההתקדמויות שלנו. בינתיים קבלו את אהבתנו ואת רצוננו הקבוע לעזור לכם להמיר את האשליות של העולם הזה ולהחליפם לעולם חדש שרק שלום אחווה ואהבה מולכים בו כפי שאנו מכירים מעולמות המקור שלנו.

זהו האחד שדובר דרך קריס-וון, המפקד סוהין מאלפא ספינת החלל.

מתקשר: קריס-וון.

Source: commander Sohin
Channel: Kris-Won
translator: Eden